Možnosti, jak objednat jídlo
Studenti a zaměstnanci si musí nejprve vyzvednout identifikační kartu na CVT, aby jim účet pro stravování řádně fungoval. Poté si mohou objednávat jídlo prostřednictvím portálu UP, webové stránky WebKredit a mobilních aplikací MobilKredit (Android a iOS). Pro přístup je potřeba znát uživatelské jméno a heslo do portálu UP.
Ostatní strávníci si mohou za vratnou zálohu 200,- Kč zřídit vlastní kartu na pokladnách menz. Poté jsou jim vygenerované přihlašovací údaje (uživatelské jméno a heslo). Jídlo je možné objednávat prostřednictvím webové stránky WebKredit a mobilních aplikací MobilKredit (Android a iOS). Strávníci mohou také platit hotově přímo na pokladně v menze, kdy zákazník dostane stravenku, za kterou mu je vydáno jídlo.
Všichni strávníci mohou objednávat jídlo přímo v menze na tzv. prezentačních místech, kde stačí přiložit kartu. Podrobné instrukce naleznete níže.
Portál UP
Na portal.upol.cz se stačí přihlásit a vybrat dlaždici "menza". Poté stačí zvolit menzu, datum a vybrané jídlo.
Zařízení s iOS nebo Android
Nejprve je nutné nainstalovat aplikaci pro mobilní objednávání v systému Kredit a poté zadat vaše přihlašovací jméno a heslo. Studenti a zaměstnanci použijí stejné uživatelské jméno a heslo jako do portálu UP. Ostatní strávníci dostanou uživatelské jméno a heslo na pokladně menzy.
Stahujte MobilKredit2 pro Android a MobiKredit pro iOS
Webová stránka "WebKredit"
Jídlo je možné objednat přes internet na adrese menza.upol.cz. Studenti a zaměstnanci použijí stejné uživatelské jméno a heslo jako do portálu UP. Ostatní strávníci dostanou uživatelské jméno a heslo na pokladně menzy.
Prezentační místo
Prezentační místo slouží pro objednávání jídel. Umožňuje výběr data, výdejny a jídla, vlastní objednání jídla, zrušení objednávky, nabídnutí jídla do burzy stravenek, objednání jídla z burzy, prohlížení pohybů na svém účtu, prohlížení obsahu burzy atd.
Návod k obsluze
Přiložte kartu k prezentačnímu snímači, do vzdálenosti 1-5 cm a po pípnutí ji oddalte. Na obrazovce se zobrazí Vaše jméno, zůstatek Vašeho účtu, zůstatek bonů a jídelníček na dnešní den. Pokud není s vaší kartou něco v pořádku, na obrazovce uvidíte příčinu.
V pravé části obrazovky vidíte seznam svých objednávek. Prázdné okno, pokud nemáte žádné objednávky.
Dotekem na tlačítka Datum, Výdejna, Jídlo, Účet zobrazíte příslušné okno a dalším dotekem zvolíte požadovaný údaj - datum, vybranou výdejnu, vybrané jídlo. Objednání provedete dotekem na tlačítko Objednej. V pravé části obrazovky se zobrazuje seznam vámi požadovaných objednávek.
Změny v již provedených objednávkách provedete dotekem prstu na objednávku a následným dotekem na zvolenou změnu U vybrané objednávky vám počítač nabídne možnosti změn, např. její zrušení.
Na závěr objednávání znovu přiložte kartu k prezentačnímu snímači. Pokud je všechno v pořádku, na obrazovce se objeví nápis ‘Přijato’. Pokud požadavky nejsou realizovány, je vysvětlena proč.